torstai 13. joulukuuta 2012

Kuka mä oon?

Siis toi otsikko ei oo sellanen, et mä niinku miettisin kuka mä oon. Vaik teen mä sitäkin paljon. Se on tosi tärkeetä, et niinku tietää kuka on. Mut siis tää on enemmänkin sitä, et mä kerron teille kuka mä oon.

Mä oon Saara, kolmekymppinen tyttö, vaik ikäähän ei sais sillai sanoo. Mä asun Helsingissä, tietty. Mä oon tosi valveutunut varsinkin kuluttaja-asiois ja tietty kaikis sisustus- ja muissa jutuis kanssa. Mä luen tosi paljon hyvii sivustoi, joissa puhutaan noista ja sit mä kerron kaikille kavereille niistä. Ne pitää mua tosi fiksuna ja oonhan mä. Mä kävin kuitenkin lukionkin. Ne sanoo, et oon hipsteri ja oon tosi otettu siit.

Mä siirrän tänne mun juttui yheltä toiselta sivustolta, se on sillai suljettu sisä piirin juttu, niin siin voi mennä hetki. Kun musta on parempi et useammatkin pääsee osalliseks näistä tiedoista ja ehkä sit elää terveellisemmin ja paremmin!

Et seuratkaa vaan rauhas tätä niin opitte paljon juttuja, joita ette välttämättä edes uskois!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti